Return policy

Terugbetalingsbeleid

Ons retourbeleid

Bij Vehair  willen we dat je tevreden bent met je aankoop! Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je pruik , heb je 14 dagen om het terug te sturen voor een retour.

Je retourzending wordt binnen 1 week verwerkt nadat we het hebben ontvangen. Hier zijn de belangrijkste details die je moet weten. Lees dit zorgvuldig door, want er worden geen uitzonderingen gemaakt.

Let op: maatwerkproducten kunnen niet geretourneerd worden

Als je hebt gekozen voor een custom pruik, is retourneren niet mogelijk omdat het om maatwerk gaat. Heb je na ontvangst toch nog aanpassingen nodig? Geen probleem! Je kunt altijd een afspraak maken om de pruik verder te laten aanpassen.

 

- Je pruik moet worden teruggestuurd in de staat waarin deze is ontvangen. Dit betekent dat de lace op geen enkele manier is veranderd, het haar niet is gewassen of met warmte is bewerkt en al het verpakkingsmateriaal aanwezig is.

- Elk item wordt na ontvangst geïnspecteerd voordat de terugbetaling wordt gegeven. Mochten wij gebruikerssporen ontdekken dan wordt je retour geweigerd of er wordt nog eens 50 euro in mindering gebracht op je terugbetaling.

Vereiste bij het passen van pruiken:

Mocht jij de pruik willen passen, gebruik dan altijd de bijgeleverde wigcap om de binnenzijde van de pruik fris en schoon te houden.

**OPMERKING: Als je betaalt via PayPal, of creditcard, houden wij een percentage van 8% in bij een retour of annulering vanwege de hogere verwerkingskosten die door deze processors in rekening worden gebracht.

Twijfel je over een kleur of pruik? Je bent van harte welkom om vrijblijvend de modellen van Collectie bij ons op kantoor in Antwerpen te komen passen. Wij nemen alle tijd voor je zodat we zeker weten dat je tevreden bent. Zo kun je met een gerust hart een pruik bestellen via onze website. Lees meer over de pasafspraak. Het is ook mogelijk om een videosessie in te plannen. Neem contact met ons op via WhatsApp voor de beschikbare data en tijden & verzeker jezelf van een afspraak!

Mocht je een pruik met spoed nodig hebben of verwacht je deze de volgende dag in huis? Neem dan eerst contact met ons op om de afhaalmogelijkheden te bespreken. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van het postbedrijf en kunnen geen garantie bieden dat een bestelling op tijd wordt geleverd.

Hoe werkt het retourneren?

Ik heb bovenstaand gelezen en wil graag gebruik maken van de retourregeling, wat nu?

Maak schriftelijk aan Vehiar kenbaar welk product je wilt retourneren. Stuur ons een e-mail naar veraectors@outlook.com   met onderwerpregel ‘retour aanmelden’ en het volgende:

Ordernummer:

Reden van retour:

En in de bijlage een video van de pruik.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een terugkoppeling op je retouraanvraag per mail met daarin de verdere instructies en retourgegevens.

Binnen 2 dagen na akkoord van je retour, dien je het betreffende product retour te sturen naar Adore Vehair.

Moet ik de retourkosten zelf betalen?

De kosten voor retour naar de webwinkel Adore My Wig zijn voor eigen rekening. Stuur jouw pakket met Track & Trace code zodat deze traceerbaar is. De actuele tarieven van je gewenste vervoerder staan op de website. Vehair is niet verantwoordelijk voor vermiste retourpakketten.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wij wachten met terugbetalen tot het product in goede orde is ontvangen. Het orderbedrag min herbevoorradingskosten wordt teruggestort. Voor de terugbetaling zal er gebruik gemaakt worden van het betaalmiddel dat je eerder hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methoden.